Uğur Böceği ile Kara Kedi 2. Sezon
soru-cevap

Benzer Videolar

Kategoriler

Etiket Bulutu

Son Yorumlanan Videolar

Videoyu Genişlet Uğur Böceği ile Kara Kedi – Kimlikleri Açığa Çıkıyor

Fan yapımı özel olan bu bölümün orjinal adı  Miraculous Ladybug – Identity Revealed [Comic Dub] olup, çevirisi  bkeremxyz tarafından, Montajı ise Seçkin Abi tarafından yapılarak Türkçe’ye uyarlanmıştır.

miraculous-deadpool

Deadpool karakteri çizgi dizimizin içine dalıp süper kahramanlarımızın kimliklerini açığa çıkarıyor. Tabii tüm bunlar sabah alamadığı Kruvasanlar yüzünden olması ise olayın komik yönünü ortaya çıkarıyor…
İzliyoruz…

Etiketler: ,
2 sene önce eklendi
6.044 views kez izlendi


Tüm Yorumlar (17)

İptal Et
  • MERAKLI KIZ dedi ki:

    ÇOK KOMİKMİŞ YAAA …
    AMA NERDEN ANLADI ?

    • Merinet melek dedi ki:

      Maske sadece gözlerini kapatıyor çok saçma anlamamak mümkün değil arkadaşlar ses aynı saç aynı göz rengi aynı boy aynı yüz hatları aynı yani gerçek dünyamıza uygun olmuş çok güzel gülmekten koptum ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  • Merinet melek dedi ki:

    Koptum

  • nusret tn dedi ki:

    Abi nickeledon amerika sitesinde mi ne 2.sezon yayinlanmaya baslamis eger mumkunse cevirip koyabilir misiniz

    • bkeremxyz dedi ki:

      2. sezon değil alakası bile yok.
      Çizgi film Fransa’da değil mi
      E ozaman fransızcadır orijinal?????
      Amerikalılar fransızcayı naapsın???????????????????????????????????????????????????????????????????
      Çizgi film sezonunu parçalara bölüp,çevirip yayınlıyorlar.
      Yani şöyle ki:Fransa’da 1. sezon yapılıyor,her şey tamamlanıyor ve ondan sonra ilk bölüm yayınlanıyor.
      Diğer ülkelerde sonradan alıp,çevirip yayınlıyor
      Fransa’da volpina yayınlanmışken belkide abd’de kara aşk meleği yayınlanıyordu
      Bu nedenle türkiye bölümleri yayınlamakta geç kalıyor.
      Türkiyede yapılan çok çizgi film yok ve dışarıdan alınanların dublajı uzun sürüyor.
      Bir çizgifilmin orijinal ülkesi hariç her yer geç yayınlar.
      Hani bi ara hawk moth ve hüzünlü müzikle yeni bölüm duyurusu vardı. Bu da aynı onun gibi. Çevirmek zor iş değil ama dublaj zor.
      Bu nedenle onlar birinci sezonun abdde yayınlanmamış bölümleri.
      ve bu TR’de yanlış anlaşıldığı için herkes 3. sezonun yayınlandığını sanıyor abd de şuan.Sananlar sanmayanların kafasını karıştırıyor ve sonra neden ülke gelişemiyor? araştırma yok,Dedikodu hat safhada.yakında sezon finali diye yayınlanan bölümü final sananlar da olur,vallaha da olur,billahada olur.
      Bu arada özr sana çıkıştım biraz ama bu mesajı sadece sana değil,araştırmayanlara attım.
      Yeter diyesi geliyo insanın

  • nusret tn dedi ki:

    Emin degilim amerika olmaya da bilir bilmiyorum ama haklisin fransadir belki
    Yorum Yazın…

  • nusret tn dedi ki:

    Ya amerika diye duydum da bana da garip gelmisti zaten hem ben amerika mı ne dedim kesin amarika demedim abi

  • nusret tn dedi ki:

    Lutfen cevirin cok merak ediyoruz dogruysa tabi

    • bkeremxyz dedi ki:

      Abd de 1. Sezonun yayınlanmayan bölümleri yayınlanıyor ve orada yayınlanacakların hepsi bu sitede altyazılısı var 2. sezon yayınlanınca bu siteden haber gelir

  • Lady Bug dedi ki:

    Allahım çok komik
    ????????????????????????????????????????????????????????????

  • Lady Bug Tr dedi ki:

    Allahım çok komik gülmekten öldüm hemen anladı kimliklerini
    ????????????????????????????????????

  • gizemli mucize dedi ki:

    hahhahahhahhhhahahh… bizim pool araya girince çok güzdüm lan

  • emir dedi ki:

    Yorum Yazın…deadpool her kahramana bulaşan biri olduğu için bu doğal deadpool kara kedi hayranı çıkıyor bu biraz komik galiba şu yüzden adrien çok ünlü olduğu için bir de çok yakışıklı olduğu için olabiliir

  • Fransız yapımı bir çizgi dizi olan Miraculous Lady Bug & Chat Noir, Türkiye dede Disney Channel da Uğur Böceği ile Kara Kedi adı ile yayınlanmaya başlamıştır. İlk zamanlar sadece haftasonu yer verilen bu macera dolu çizgi dizinin hayran kitlesi giderek büyüdüğünden dolayı hergün ekranlardaki yerini almaya başlamıştır. Ancak yayınlanan Türkçe dublaj bölümlerin sayısı bir hayli az olduğundan dolayı UgurBocegiileKaraKedi.CoM sitesinin açılması ihtiyacı doğmuştur. Bu sitede Uğur Böceği ile Kara Kedi hayranlarının buluştuğu ortak bir platform olarak ekranlarda yayınlanan Türkçe Dublajlı bölümlerin yanında Site ekibi tarafından özel olarak oluşturulan en yeni bölümler, en son bölümler Türkçe Alt Yazılı bir şekilde bulabilmek mümkün. Çizgi Dizi hakkında kısa bir bilgi vermek gerekirse başrol oyuncularını Uğur Böceği kız; Marinette (Lady Bug) ve Kara Kedi; Adrien (Chat Noir) dir. Aynı sınıfta okuyan bu lise öğrencileri'nin amacı; en büyük düşmanları olan Hawk Moth (Papillon) kötülük akuması sayesinde mutsuz kişileri ele geçirdiğinde Özel güçleri sayesinde Parisi ve vatandaşları bu kötülüklerden korumalarıdır. Ek olarak sınıf arkadaşları Chloe, Sabrina, Nino, Kim de hemen hemen her bölüme birer ikişer dahil olmaktadırlar. Hatta çocukların aileleri bile zamanla bölümlerde yer almaktadırlar. Daha fazla detay vermemek adına yasal sorumluluklarımızdan da bahsederek sonlandıralım. UgurBocegiileKaraKedi.COM sitesi içerisinde yalnızca video izleme kodları ( embed ) yer almaktadır. Hiçbir video bu platform üzerinde yer almaz! Paylaşılan videolar youtube vb. video paylaşım platformlarından alıntılanmaktadır. UgurBocegiileKaraKedi.COM, 5651 sayılı yasada tanımlanan yer sağlayıcı olarak yayın hayatını sürdürmektedir. İlgili yasa uyarınca, site yönetiminin yasalara aykırı içerikleri denetleme mecburiyeti yoktur. Bu sebeple, platformumuz; uyar ve kaldır prensibi ile yayın hayatına devam eder. Telif hakkının ihlali hususunda bildirimde bulunmak için ilgili videoların yorum kısmından bizlere yazabilir, gerekli süreci başlatmamızı sağlayabilirsiniz.